Všetky novinky
15.04.2024
5 min. čítania

Ako to vyzerá v praxi keď 1 + 1 = 3 - prípadová štúdia eshopu cukrovinky.sk

Autor
Neoship
Dátum zverejnenia
15.04.2024
Kategória
Zdielať článok

Vďaka synergickému prepojeniu služieb Neoshipu s Chameleoonom sme eshopu cukrovinky.sk pomohli vyboostovať efektivitu a optimalizovať logistické náklady. Ak budete mať niekedy chuť na sladké, tak určite navštívte ich eshop :)

Procesy

- Správa dvoch eshopov v cz a sk verziách v dvoch rôznych administratívach
- Manuálne prepisovanie objednávok do fakturačného systému MoneyS4
- Manuálne vytváranie dát k balíkom a tlač štítkov v systémoch viacerých prepravcov
- Odovzdávanie vytlačených faktúr so štítkami pracovníkom v sklade
- Žiadna technická kontrola výdaja tovaru
- Manuálne párovanie dobierok k faktúram

Dopady

- Vysoká časová náročnosť = limit pre ďalší obchodný rast
- Častá chybovosť = zvýšené náklady na vratky, riešenie reklamácií, negatíívne referencie
- Potreba expterných pracovníkov počas sezóny = mzdové náklady navyše
- Roztrieštenosť a nekompletnosť dát = neschopnosť relevantne vyhodnocovať a prijímať efektívnejšie opatrenia
- Reaktivita na problémy - o probléme sa dozvedeli až od zákazníka

Riešenia z Neoshipu a Chameleoona

NEOSHIP

- Zabezpečenie prepravy a cenových podmienok pre SPS, Packetu a 123Kuriéra
- Manažment všetkých zásielok a financií v jednom expedičnom systéme (prehľad o nedoručených zásielkách, vratkách, cene za balík, ne/vyplatených dobierkach, komunikácia s prepravcom,...)

CHAMELEOON

- Prepojenie medzi eshopom a Neoshipom kvôli generovaniu štítkov
- Prepojenie medzi eshopom, Neoshipom a Money S4 kvôli zmene stavu objednávok a generovaniu faktúr a nadväzujúcim marketingovým aktivitám
- Zabezpečenie technickej kontroly odosielaného tovaru zo skladu
- Podpora pri implementácii čítačiek čiarových kódov a tlačiarní

Prínos spoločného využívania Neoshipu a Chameleoona

- Viac spracovaných objednávok v danom dni
- Počas sezóny nebolo potrebné prijímať nových zamestnancov, hoci zásielok bolo viac ako v minulosti
- Eliminácia chybovosti minimálne o 90%
- Sumárna úspora času zamestnancov v rozsahu 1-2 hodiny denne
- Významné zníženie počtu reklamácií a nákladov z dôvodu zámeny tovaru alebo nesprávneho počtu položiek
- Zamestnanci sa viac venujú zákazníckej starostlivosti a marketingu
- Pohodlné a efektívne vyhodnocovanie dát
- Pohodlná zastupiteľnosť počas dovoleniek, PN a pod

Spokojní zákazníci
a ich príbehy

Chceli by ste vyskúšať Neoship?

Chcem vyskúšať Neoship