Slovak Parcel Service – náš partner v oblasti prepravy zásielok

Naším dlhodobým partnerom v oblasti prepravy zásielok je spoločnosť Slovak Parcel Service s.r.o. (SPS). Už od roku 2013 spoločne našim zákazníkom prinášame zaručenú kvalitu expedovania v rámci prepojenia unikátneho expedičného systému Neoship s prepravou zásielok prostredníctvom ich kuriérskych služieb.

Prepojenie expedičného systému Neoship s prepravou zásielok prostredníctvom spoločnosti SPS prináša našim zákazníkom to, o čo sa snažíme a deklarujeme - individuálny prístup a skvelý zákaznícky servis v celom procese expedovania.

O spoločnosti

Spoločnosť Slovak Parcel Service s.r.o. (SPS) spolu so sesterskou spoločnosťou IN TIME s.r.o. (doručovanie v Českej republike) je považovaná za najväčšiu súkromnú expresnú prepravnú spoločnosť na Slovensku. SPS pôsobí na trhu expresných kuriérskych služieb od roku 1992 a už viac ako 20 rokov na Slovensku zastupuje americkú prepravnú spoločnosť United Parcel Service (UPS), ako jej autorizovaný zástupca (Authorised Service Contractor for UPS). Od roku 2002 je majiteľom spoločnosti Slovak Parcel Service s.r.o. rakúska spoločnosť Post International Beteiligungs GmbH.

Prečo sme sa v roku 2013 rozhodli práve pre SPS a spolupráca trvá až dodnes?

Spolupráca s SPS začala ešte v čase, keď aplikáciu Neoship vyvinuli kolegovia zo spoločnosti NEONUS, s.r.o., ktorí okrem tvorby webových stránok prevádzkovali aj eshop mojehodinky.sk. V tom čase v eshope mojehodinky.sk využívali na prepravu zásielok práve kuriérske služby spoločnosti SPS. Keďže v roku 2013 bolo potrebné robiť všetko manuálne a funkcionalita prepravcov nespĺňala rozšírené potreby eshopu, rozhodli sa naprogramovať vlastný expedičný systém. Nová myšlienka a dobré obchodné vzťahy s vtedajším obchodným zástupcom SPS viedli k vzniku nového projektu Neoship, ktorý umožňoval eshopom nielen zažiť ,,prvé stretnutie“ s automatizáciou, ale získať aj nový pohľad na expedovanie vďaka funkcionalitám, ktoré Neoship poskytuje.

Zároveň tu bol zámer zákazníkom priniesť komplexné expedičné služby vrátane prepravy zásielok. Ako sme už spomenuli vyššie, pre spoluprácu s SPS sme sa rozhodli na základe veľmi dobrých fungujúcich obchodných vzťahov, no kľúčovým faktorom pri rozhodovaní sa o partnerovi v oblasti prepravy zohrali predovšetkým pokročilé možnosti v IT oblasti.

Vzhľadom na technické prepojenie a možnosti výmeny dát o zásielkách, práve spoločnosť SPS bola medzi prepravnými spoločnosťami tá, ktorá vedela implementovať požiadavky potrebné k neustálemu vývoju nových funkcionalít v Neoshipe.

Akými službami SPS v súčasnosti vyniká?

SPS disponuje širokou škálou služieb a logistickou sieťou:

- 25 pobočiek a viac ako 600 doručovateľov

- Za obdobie január – september 2018 sa môže SPS pochváliť 93,65 % úspešnosťou doručenia zásielok na prvýkrát.

- Za obdobie január – september 2018 z celkového počtu prepravovaných balíkov iba 0,082 % reklamovaných.

- Ako jedna z prvých spoločností na Slovensku SPS začal\a doručovať dokumenty elektronicky s využitím biometrického podpisu bez toho, aby predložila zákazníkom zmluvu v tlačenej verzii. Výhodou tejto služby je bezpečná a rýchla forma zasielania dokumentov, automatizované spracovanie podpísaných dokumentov, úspora nákladov na tlač, skenovanie a archiváciu zmluvných dokumentov a šetrenie životného prostredia.

- Ďalšia služba, ktorou sa SPS pýši, je pokrytie služby - úhrada dobierky platobnou kartou. K dnešnému dňu disponuje 550+ platobnými terminálmi.

- Pre zákazníkov je k dispozícii široká kvalitná sieť Parcel Shopov. Aktuálne je to viac ako 250 odberných miest, ktoré postupne pribúdajú a do konca roka 2018 je plán ich mať 500.

Vďaka prepojeniu Neoshipu s prepravou zásielok prostredníctvom SPS získavajú zákazníci rozsiahle a pohodlné možnosti automatizácie, zefektívnenie ich expedičných procesov a zároveň majú zabezpečené kvalitné a spoľahlivé doručovanie balíkov.