Novinky v Neoshipe
16.06.2022
9 min. čítania

123kuriér v Neoshipe

Autor
Neoship
Dátum zverejnenia
16.06.2022
Kategória
Zdielať článok

Pokračujeme v rozširovaní kuriérskych služieb. Už štvrtou prepravnou spoločnosťou implementovanou v Neoshipe je 123Kuriér. Je pre nás dôležité, aby si náš klient mohol vybrať na doručovanie balíkov spoľahlivého a kvalitného logistického partnera. Nechceme ho limitovať. Preto mu dávame na výber.

Prečo práve 123kuriér?

Bude tomu už dva roky, ako prepravná spoločnosť 123Kuriér vstúpila na slovenský logistický trh. Služby 123kuriéra sú zamerané na prepravu balíkov po Slovensku, do Českej republiky a Maďarska. Jeho popularita medzi eshopármi rastie, a to aj z titulu vlastnej logistickej siete v Českej republike, vďaka ktorej doručuje balíky do 24 hodín od ich vyexpedovania.
Z našich obchodných stretnutí a rozhovorov s majiteľmi eshopov vzišiel dopyt po využívaní tohto prepravcu. Preto sme sa rozhodli, že ju zaradíme ako ďalšiu prepravnú alternatívu v rámci služieb Neoshipu.

Neoship - expedičná platforma pre eshopy

Aktuálne si tak naši súčasní aj noví klienti môžu vybrať jedného alebo kombináciu viacerých prepravcov z SPS, GLS, PACKETY a 123KURIÉRa. Napĺňame tak našu víziu vytvoriť z Neoshipu expedičnú platformu, prostredníctvom ktorej budú môcť efektívne expedovať jej používatelia s rôznymi prepravnými možnosťami. Chceme, aby bol Neoship automatickou voľbou eshopu pri výbere expedičného riešenia a až následne riešil výber prepravcu.

Prečo by si mal eshop vybrať Neoship namiesto priamej spolupráce s prepravcom?

Častokrát dostávame otázku, čo eshop získa ak pôjde do spolupráce s Neoshipom oproti tomu, ak by si vybral spoluprácu so samotnou prepravnou spoločnosťou. Odpoveď je jednoduchá – KOMPLEXNOSŤ, JEDNODUCHOSŤ, RÝCHLOSŤ A POHODLNOSŤ.

Naši klienti nemusia riešiť:
- úskalia spojené s hromadným vytváraním dát u prepravcu

V Neoshipe máme pripravených množstvo hotových riešení a napojení, vďaka ktorým je zároveň vyriešená aj automatizovaná tlač štítkov.

- zmluvu a fakturáciu s každým prepravcom/prepravcami zvlášť
Všetko vyriešime jednou zmluvou a faktúrou s nami bezohľadu na počet využívaných prepravcov.

- v akom stave sa nachádza balík
V Neoshipe je k dispozícii sledovanie, farebne odlíšené balíky podľa stavov doručovania (doručené, nedoručené, v preprave), vratky.

- koľko bude stáť zaslanie neštandardného balíka
Prepravná kalkulačka veľmi rýchlo vypočíta cenu akéhokoľvek balíka.

- nepríjemnosti spojené so zistením, že platia za niečo, o čom nevedeli alebo platia viac, ako si mysleli
Pri každom balíku zobrazujeme výslednú aj detailnú cenu balíka so všetkými príplatkami.

- jednotlivé a časovo náročné párovanie dobierok s faktúrami
V Neoshipe si klienti môžu dobierky sortovať podľa potreby cez rôzne filtre (VS, suma na účte, platba cash, platba kartou, mena,...). Následne si ich môžu napríklad vyexportovať v sepa xml súbore, vďaka ktorému v účtovnom systéme párujú dobierky s faktúrami hromadne.

- častokrát sťaženú a zdĺhavú komunikáciu s prepravcom
Požiadavky na prepravcu sú zadávané priamo pri balíku. Takéto balíky tiež ostávajú špeciálne označené, aby si ich klient aj po čase ľahko mohol dohľadať.

Navyše, v systéme Neoship:
- má eshop po ruke rôzne štatistiky balíkov a zobrazený ich vývoj.

- môže si navrhnúť email s vlastným obsahom, farbami, s interaktívnymi odkazmi a s priamym sledovaním balíka.

V neposlednom rade sa náš klient môže tešiť na skvelú zákaznícku starostlivosť celého tímu Neoship, ktorý rýchlo a ochotne rieši požiadavky cez chat, email alebo telefonicky.

Málo alebo veľa na to, aby ste si vybrali Neoship?
Vyskúšajte a uvidíte :) Vyplňte náš kontaktný formulár a my vám radi s vašou expedíciu pomôžeme.

Spokojní zákazníci
a ich príbehy

Chceli by ste vyskúšať Neoship?

Chcem vyskúšať Neoship