Zo sveta ecommerce
08.06.2022
12 min. čítania

Čo je nové v SuperFaktúre?

Autor
Neoship
Dátum zverejnenia
08.06.2022
Kategória
Zdielať článok

So SuperFaktúrou to ťaháme takmer už od vzniku Neoshipu. Vďaka tejto spolupráci môžu naši spoloční klienti expedovať priamo z fakturačného systému a jednoducho párovať dobierky s faktúrami. Boli sme zvedaví, čo majú v SuperFaktúre nové, a tak sme trochu vyspovedali ich CEO Braňa Šima.

Naposledy sme o SuperFaktúre písali v roku 2020. Čo sa za obdobie dvoch rokov u vás udialo, zmenilo, vyvinulo, podarilo,...?

Minulý rok sme oslávili 10 rokov od spustenia oficiálnej verzie SuperFaktúry a pri tej príležitosti sme jej dopriali aj nový “facelift” :) Ale ak mám spomenúť jednu z väčších a zásadnejších vecí, tak to bude napojenie SuperFaktúry na API rozhranie jednej z najväčších bánk na slovenskom trhu. To po praktickej stránke umožňuje priamu komunikáciu medzi fakturačným systémom a bankou podnikateľa. Párovanie platieb s faktúrami či evidovanými nákladmi, zadávanie platobných príkazov či dávkových platieb rovno z fakturácie používateľa SuperFaktúry.

No a nesmiem zabudnúť aj na vylepšenia s napojením na Neoship. Za posledné dva roky pribudli k prepravcovi SPS aj GLS a Packeta, a tiež a tlač štítkov rovno zo SuperFaktúry, takže všetko je pekne pod jednou strechou.

Ako vás (tímovo, pracovne, počtom zákazníkov) ovplyvnila korona? Celkovo to obdobie vnímate viac pozitívne alebo viac negatívne?

Zistili sme, že ako firma dokážeme bez väčších problémov fungovať aj na diaľku. Jasné, stále ostávaju drobnosti, ktoré by bolo šikovnejšie prebrať face to face, ale ostali sme pri hybridnom modeli –  komu vyhovuje, robí z domu a komu nie, príde do kancelárie alebo si to skombinuje. Pre nás to teda bola skôr pozitívna zmena, aj počty používateľov našťastie stále rastú. Aj keď je pravda, že nevieme odhadnúť, v koľkých prípadoch pôjde o nových podnikateľov, ktorí prešli kvôli ťažkým časom na podnikanie, koľkí prešli z offlinu do online a založili nové eshopy a koľkí prešli od konkurencie a už u nás ostali :)

Pre koho je primárne určená SuperFaktúra?

SuperFaktúra je určená pre živnostníkov, malých a stredných podnikateľov. To sú naše cieľovky. V rámci tohto spektra sú pre nás veľmi dôležité aj e-shopy, ktoré pri prepojení so SuperFaktúrou vedia automatizovane vystavovať svoje online faktúry alebo využívať aj množstvo šikovných funkcionalít, ktoré im vedia výrazne zjednodušiť agendu okolo fakturácie alebo sprocesovania objednávok.

Aké výhody/pridanú hodnotu má SuperFaktúra oproti iným fakturačným systémom, resp. prečo by si mal eshop vybrať práve SuperFaktúru?

Základné funkcionality sú všade viac menej rovnaké. Rozdiel je však v detailoch, v množstve drobných užitočných vylepšení a tiež v “nadstavbových” funkciách. Vypichol by som napríklad export pre kuriérov. Neviem aktuálne o žiadnom inom fakturačnom systéme, ktorý by nástroj tohto typu poskytoval v rámci svojich balíkov služieb. Ide o export dát z faktúr, ktorý uľahčuje zadávanie údajov o objednávkach do systémov konkrétnych kuriérskych spoločností bez toho, aby to eshop musel robiť manuálne a riskoval preklepy pri prepisovaní. Aktuálne ich podporujeme 14. A hlavne výrazne šetrí čas pri spracovaní zásielok. Tým sa dostávam aj k prepojeniu SuperFaktúry s Neoshipom. Neoship je expedičné riešenie, ktoré má pod jednou strechou hneď niekoľko ďalších kuriérskych služieb. Sme prepojení cez API, takže ak využíva eshop na automatickú fakturáciu SuperFaktúru, expeduje cez Neoship, ktorý mu poskytne prepojenie na viacerých prepravcov, vie ušetriť nielen čas ale aj financie.

Spojenie SuperFaktúry s Neoshipom prinieslo efektivitu expedovania viacerým eshopom. Čo podľa vás oceňujú najviac?

To vieme dosť dobre, keďže máme / máte od nich aj referencie na našu spoluprácu :) Spoločnými menovateľmi sú práve množstvo ušetrených hodín mesačne a úspora financií, jednoduchosť prepojenia našich systémov (keďže nič netreba inštalovať) a pripojiť sa vedia odkiaľkoľvek.

„Prepojenie Neoshipu so SuperFaktúrou je dokonalé riešenie pre náš eshop. Jednoduché prepojenie so systémom, nahadzovanie zásielok pár kliknutiami a párovanie platieb nám nielen šetrí čas, ale aj financie. Vrelo všetkým odporúčame. Za nás teda číslo 1.“
Mgr. Andrea Vertfeinová - www.topankaren.sk

Na čo sa môžu v najbližšom období tešiť vaši aktuálni, ale aj noví zákazníci?

Aktuálne vylepšujeme onboarding, aby úplný začiatok so SuperFaktúrou bol čo najhladší. Prepracovávame tiež emailovú komunikáciu s klientami, ale to je ešte beh na dlhú trať. Na spomínanom prepojení s bankou je tiež ešte dosť nápadov na vylepšenie. A vývojári postupne pomerne zásadným spôsobom upravujú kód SuperFaktúry, čo síce nebudú klienti vidieť navonok, ale umožní nám to v budúcnosti pracovať rýchlejšie a čistejšie. A nakoniec - rozširujeme aj samotný tím. Pred našim vrcholom sezóny (Q4) chceme posilniť vývojársky tím, klientský servis, a obsadzujeme aj pozíciu marketéra.

Spokojní zákazníci
a ich príbehy

Chceli by ste vyskúšať Neoship?

Chcem vyskúšať Neoship