Prepravná spoločnosť GLS implementovaná v Neoshipe

Neoship rozširuje portfólio logistických služieb a k prepravnej spoločnosti SPS tak dnešným dňom pribudne ďalšia - prepravná spoločnosť GLS.

Čo nás viedlo k implementácii ďalšieho prepravcu do Neoshipu?

Počúvame našich aktuálnych, ale aj potenciálnych zákazníkov. Pri našich obchodných stretnutiach sme častokrát dostávali požiadavky súvisiace s prepravou balíkov, ktoré sme im prostredníctvom nášho aktuálneho partnera - SPS nevedeli zastrešiť. Aj to bol dôvod, pre ktorý sa eshop nerozhodol pre naše služby, hoci sa mu Neoship ako komplexné expedičné riešenie páčilo. Práve preto sme sa rozhodli pre rozšírenie prepravných možností.

Zákazníkom aj naďalej chceme garantovať kvalitu našich služieb v dvoch rozmedziach: SYSTÉM a PREPRAVA. Našou snahou bude neustále vyvíjať v Neoshipe nové funkcionality s pridanou hodnotou a zároveň im poskytovať kvalitnú prepravu s niektorým z našich prepravných partnerov.

Prečo práve GLS?


Na Slovensku je niekoľko spoločností zabezpečujúcich balíkovú prepravu. Hľadali sme takú, s ktorou by zákazníci mali pokryté služby, ktoré im aktuálne v SPS chýbajú. Naše rozhodovanie bolo ovplyvnené najmä pokrytím nami požadovaných služieb, ale tiež technickými a vývojárskymi možnosťami druhej strany (prepravcu) a možnosťami dátovej výmeny medzi Neoshipom a novým prepravcom. V oboch aspektoch sme našli spoločnú reč s GLS.

Služby GLS ocenia najmä eshopy, ktoré
- potrebujú posielať balíky do susedného Česka či Maďarska a od prepravcu žiadajú doručenie na druhý deň,
- potrebujú prepraviť aj ťažie a nadrozmerné balíky,
- majú požiadavku na výzdvih balíka v zahraničí,
- chcú doručovať balíky do Parcelshopov v Českej a Maďarskej republike.

Bude možné v rámci Neoshipu kombinovať oboch prepravcov?

Samotné rozhodnutie chceme ponechať na zákazníka. Bude na ňom, či si vyberie SPS, GLS alebo kombináciu oboch. Podľa spokojnosti či nespokojnosti so službami prepravcu sa časom môže rozhodnúť inak. Chceme však predísť situácii, kedy by náš zákazník bol nespokojný so službami prepravcu a kvôli tomu musel hľadať nového, mimo Neoshipu. Práve vďaka alternatívnemu prepravcovi, môže eshop naďalej pohodlne využívať služby Neoshipu, len s rozdielnym prepravcom.

Chcem Neoship s GLS

Ak ste eshop, ktorý by chcel využívať služby Neoshipu vrátane prepravy balíkov cez GLS, neváhajte nás kontaktovať. Radi by sme ešte dodali, že v tomto prípade uzatvárate iba servisnú zmluvu s Neoshipom, ktorý sa o všetky záležitosti postará za vás.
Kontaktovať nás môžete cez náš webový formulár, mailom info@neoship.sk alebo na tel.čísle 0911 767 404.