FAQ

Milí návštevníci stránky,

rozhodli sme sa, že pre vás pripravíme sumár najčastejších otázok, ktoré od vás dostávame v súvislosti s našimi ponúkanými službami. Veríme, že prostredníctvom našich odpovedí vám tak vytvoríme lepšiu predstavu o tom, ako Neoship funguje.

1, NEOSHIP s.r.o. je prepravná spoločnosť?
Spoločnosť NEOSHIP s.r.o. nie je prepravná spoločnosť, ale spoločnosť obchodno-vývojárska, ktorá vyvinula a prevádzkuje online expedičný systém Neoship. Každý náš zákazník, ktorý Neoship využíva, má v rámci expedičného riešenia obstaranú aj prepravu zásielok prostredníctvom našej partnerskej kuriérskej spoločnosti Slovak Parcel Service s.r.o..

2, Ak chcem expedovať nestačí mi osloviť niektorú z prepravných spoločností?
Stačí to v prípade, ak premýšľate len v rovine vyzdvihnutia a doručenia zásielky. Dokonca už každá z prepravných spoločností disponuje vlastným systémom, kde je možné nahrať dáta z objednávok, na základe ktorých sa vygenerujú prepravné štítky.
To je ale primárna logistická požiadavka. Každý eshop vie, že za celým procesom od prijatia objednávky až po jej doručenie zákazníkovi sa skrýva omnoho viac. A to VIAC kuriérske spoločnosti neriešia.

3, Čo mi Neoship v porovnaní so štandardnými prepravcami ponúka naviac?
Neoship sa sústreďuje na ŠTYRI dôležité oblasti a s nimi súvisiace aktivity:
1. Aktivity pred vyexpedovaním balíka
- automatizácia: prepojenie eshopu alebo fakturačného systému s Neoshipom do takej miery, že s pár kliknutiami vo vašom eshope prebehne rýchle generovanie štítkov (cez API, CSV, XML)
- vlastne vytvorená graficky aj obsahovo štruktúra emailov s priamym sledovaním balíka, s možnosťou vloženia loga, linkom na akciu na webe a pod.
- emaily v rôznych jazykových variáciách
2. Aktivity počas doručovania balíka
- priame sledovanie zásielky
- aktualizovaný prehľad o stavoch zásielok
- priama komunikácia s prepravcom
3. Aktivity po doručení balíka
- jednotkové náklady na zásielku aj celkové expedičné náklady
- prehľad o preplatených a nepreplatených dobierkach
- párovanie dobierok (výpisy o preplatených dobierkach k jednotlivým balíkom automaticky alebo exportmi súborov hromadne napárujete s faktúrami vo fakturačnom systéme)
- podávanie reklamácií
- každodenné štatistiky
4. Individuálny prístup k zákazníkovi
Na potreby našich klientov reagujeme flexibilne. Ich dotazy, podnety a nápady sa snažíme pretaviť do nových funkcionalít v Neoshipe, čo má v konečnom dôsledku pozitívny dopad na všetkých našich zákazníkov, hoci to nebol práve ich nápad na realizáciu.
Ako systém Neoship funguje a aké funcionality v ňom nájdete si môžete detailnejšie pozrieť vo videu.

4, S koľkými prepravnými spoločnosťami Neoship spolupracuje?
Neoship aktuálne spolupracuje iba s jednou prepravnou spoločnosťou, a tou je Slovak Parcel Service s.r.o.. Pri výbere prepravcu nebolo našou snahou uzavrieť spolupráce so všetkými dostupnými prepravnými spoločnosťami. Našou snahou bolo nájsť kvalitného partnera, ktorý doručí zásielky našich zákazníkov spoľahlivo a rýchlo, a to aj v náročných sezónnych obdobiach.
O kvalite Slovak Parcel Service s.r.o. sme presvedčení. Patrí medzi najväčších súkromných prepravcov zásielok na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobí už od roku 1992, disponuje 26 depami a viac než 350 kuriérskymi vozidlami. Taktiež ponúka alternatívne doručenie kuriérom – doručenie do Parcelshopov, ktorých je už takmer 400.

5, Môžu služby NEOSHIPu využívať aj súkromné osoby?
Nie. Neoship služby poskytujeme iba firmám/živnostníkom, ktorí podnikajú s eshopom alebo vo všeobecnosti expedujú zásielky na pravidelnej báze.

6, Ak chcem využívať Vaše služby musím mať s Vami uzavretú zmluvu?
Každý, kto má záujem o využívanie služieb Neoshipu musí mať so spoločnosťou NEOSHIP s.r.o. uzavretú zmluvu. Ak sa klient z akéhokoľvek dôvodu rozhodne ukončiť spoluprácu, môže tak však urobiť kedykoľvek a bez výhrady.

7, Musím mať uzavretú zmluvu aj s prepravcom?
Nie. Ten, kto sa rozhodne využívať služby Neoshipu, uzavrie zmluvu iba s našou spoločnosťou. V zmluve sú zahrnuté všetky náležitosti týkajúce sa systému aj prepravy zásielok. To isté platí aj pri fakturácii služieb.

8, S akými spoločnosťami máte pre eshopy hotové riešenia?
Keďže sa snažíme pre našich zákazníkov poskytnúť čo najjednoduchšie, najrýchlejšie a bezchybné vyexpedovanie objednávok/faktúr zo systému, je pre nás kľúčové spolupracovať s tvorcami eshopov a fakturačných systémov. Aktuálne máme hotové riešenia so spoločnosťami CreativeSites, NEONUS, ui42, Shoptet, Shoptec, WooCommerce, Prestashop, SuperFaktúra, MoneyS3, POHODA.

9, Čo ak nevyužívam ani jeden z eshopových alebo fakturačných systémov?
V takomto prípade je možné export objednávok zo systému do Neoshipu realizovať nahratím cez súbory CSV alebo XML. V určitých špeciálnych prípadoch sa vieme pozrieť na možnosti daného eshopu/fakturačného systému a individuálne pripraviť hotové expedičné riešenie.

10, S kým mám riešiť záležitosti ohľadom doručenia zásielky? S vami alebo s prepravcom?
V Neoshipe je zabudovaná funkcionalita na priama komunikáciu s prepravcom. To znamená, že pod vaším prístupom v Neoshipe môžete adresovať akúkoľvek požiadavku týkajúcu sa doručenia (presmerovanie, zmena/doplnenie tel.čísla, úprava/zrušenie dobierky, ...) a požiadavka bude odoslaná prepravcovi na zaevidovanie. Taktiež z Neoshipu podáte prípadnú reklamáciu.

11, Koľko Neoship stojí?
Za Neoship neplatíte žiadne aktivačné ani mesačné poplatky. Platíte iba nám, a to za odoslané balíky. Prepravcovi už neplatíte nič. Ak má teda niekto záujem využívať naše služby, radi mu pripravíme individuálnu cenovú ponuku.

12, Na základe čoho pripravujete cenovú ponuku?
Cenovú ponuku pre každého záujemcu pripravujeme individuálne. Pri jej stanovaní vychádzame z rôznych faktorov ako napr. začínujúci eshop vs. eshop v určitej fáze rastu, potenciál rastu, počet a charakter zásielok (rozmer, váha) a podobne. V prípade záujmu zaslania cenovej ponuky nám zanechajte na seba kontakt.

 

Ak ste tu nenašli odpoveď na vašu otázku, neváhajte nás kontaktovať. Radi vám na ňu odpovieme a zároveň zaradíme do zoznamu :)