Služby

S nami získate unikátny expedičný systém aj kvalitnú prepravu balíkov.

Prečo ušetríte čas aj financie?

Automatizácia expedovania s Neoshipom

Naskenovanie čiarového kódu na odosielanom balíku a následne automatická tlač štítkov a preberacieho protokolu, aj to je benefit, ktorý získate s Neoshipom.

Ďalšou alternatívou je implementovaný modul priamo vo vašom eshope alebo fakturačnom systéme. Stačí 5 kliknutí a expedovanie desiatok či stoviek balíkov vybavíte za niekoľko sekúnd.

Odosielanie zásielok môžete zefektívniť aj prostredníctvom hromadných exportov a importov dát z objednávok resp. faktúr vo formáte csv. / xml.

Pozrite sa aké jednoduché to je: PrestaShop, Buxus, Neonus, SuperFaktúra.

Editovateľné notifikačné emaily s priamym sledovaním zásielok

Notifikačné emaily s priamym sledovaním balíka pre vašich zákazníkov máte možnosť si obsahovo aj graficky upraviť. Váš marketing podporíte vložením linku napr. na novinky, akciu alebo váš ďalší eshop. Ak expedujete do zahraničia môžete si nastaviť jazykové mutácie k jednotlivým krajinám.

Hromadné a automatizované párovanie preplatených dobierok s vystavenými faktúrami

Výpisy o preplatených dobierkach k jednotlivým balíkom automaticky alebo exportmi súborov hromadne napárujete s faktúrami vo fakturačnom systéme. V porovnaní s párovaním jednotlivých záznamov ušetríte množstvo času sebe a aj vašej účtovníčke.

Efektívna komunikácia s prepravcom

Už nebudete musieť rozmýšľať, komu adresovať email v prípade reklamácií, potreby dodatočne upraviť dobierku alebo upraviť údaje o príjemcovi. Všetko je pripravené priamo pri balíku. Po odoslaní vašej požiadavky ostane balík označený a budete mať aj spätne o týchto balíkoch prehľad. Kedže Neoship je online, vybavíte tieto záležitosti kdekoľvek aj z mobilu alebo tabletu.

Pri cene práce 8 €/hod má každá minutá hodnotu 0,13 €. Ak vďaka Neoshipu zefektívnite čas o 30 minút denne, tak mesačne ušetríte 80 €.

Vytvárate zásielky jednotlivo?
Vypočítajte si, koľko s nami môžete mesačne ušetriť.

Počet balíkov mesačne:

1010 000

Mesačná cena práce (€)
expedujúceho zamestnanca:

1003 000

Spôsob párovania dobierok:

Ušetrené náklady

Ročná úspora: 960 €

Mesačná úspora: 80 €

Kalkulácia počíta s nasledovnými parametrami: - vytvorenie zásielky: 1 minúta - jednotlivé párovanie dobierok: 0,5 minúty - predpokladaný ušetrený čas pri 100 zásielkách / mesiac: 30 minút (Úspora času je dosiahnutá vďaka komunikácii s prepravcom priamo z Neoshipu, 100 % prehľade o zásielkách a financiách a automaticky zasielaným notifikačným emailom).
* Kalkulácia je orientačná a v jednotlivých prípadoch odosielateľov sa reálna úspora môže líšiť.

Chcem expedovať s Neoshipom

Ako získate komplexný prehľad?

Balíky

Priebeh doručovania balíkov máte pohodlne pod kontrolou. Tie, ktoré nie sú doručené, pohodlne identifikujete a okamžite môžete riešiť ďalšie kroky.

Kedy, koľko, kam a v akých váhach ste expedovali balíky sa dozviete v prehľadných štatistikách.

Balík, kvôli ktorému ste kontaktovali prepravcu je prehľadne označený a vďaka vyhľadávaniu ho ľahko spätne nájdete.

Financie

Cenu každého balíka uvidíte po jedinom kliknutí.

Celkové náklady si jednoducho vyfiltrujete.

Výpisy o preplatených dobierkách na jednom mieste, jednoducho filtrovateľné a prehľadné.

Nepreplatené dobierky skontrolujete pohodlne podľa jednotlivých balíkov a aj sumárne.

Ak si nie ste istý, cenu zásielky si overíte v kalkulácii alebo v časti cenník.

Čo ešte získate?

Individuálny prístup z našej strany

Naši zákazníci oceňujú nie len funkcionalitu Neoshipu, ale aj individuálny prístup nášho tímu pri riešení ich požiadaviek.

Logo na štítkoch

Aj prepravný štítok môže byť
reklamným bannerom.

Kontinuálny vývoj

Sme vývojárska spoločnosť. Sledujeme trendy a počúvame našich zákazníkov. Naším dlhodobým cieľom je neustále inovovať a rozširovať naše služby, s cieľom pomáhať našim zákazníkom v ich podnikaní.

Bez viazanosti

Obchodné vzťahy zakladáme predovšetkým na dôvere, vzájomnom rešpekte a profesionalite. Partnerské zmluvy nepodmieňujeme viazanosťou ani sankciami.

Jedna zmluva a o všetko ostatné sa postaráme

Ak sa rozhodnete pre spoluprácu s nami, všetko ostatné zariadime za vás. Vrátane registrácie u prepravcu a obstarania prepravy balíkov.

Kto bude prepravovať vaše zásielky?

SLOVAK PARCEL SERVICE
GLS

Záleží nám na kvalite logistických služieb, preto aktuálne spolupracujeme s dvomi silnými logistickými partnermi: SPS & GLS. Rozhodnutie nechávame na zákazníkovi, ktorý si môže vybrať jedného z nich alebo kombinovať oboch podľa vlastných potrieb.  

SPS

  • Štandardné doručovanie do 24 hodín kdekoľvek na Slovensku.
  • 3 bezplatné pokusy o doručenie.
  • Dobierky preplácané do 3 max 5 dní.
  • Zložené zásielky - naceňovanie viacerých balíkov pre jedného príjemcu ako 1 zásielka.
  • Poistenie zásielok v cene prepravného - na Slovensku do 1000 € na zásielku, v prípade zahraničia 350 € na balík.
  • Notifikačné SMS v cene prepravného.
  • Možnosť doručenia balíka do jedného z viac ako 300 ParcelShopov.

GLS

  • Doručovanie balíkov na Slovensku a do Maďarska na druhý pracovný deň.
  • 2 bezplatné pokusy o doručenie.
  • Vrátenie balíka v prípade neúspešného doručenia bez ďalších poplatkov.
  • Výzdvih balíkov v akejkoľvek krajine Európskej Únie.
  • Poistenie balíka do výšky 331,94 €.
  • Doručenie do Parcelshopov aj v Českej republike a Maďarsku.

Cookies nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Používaním stránky vyjadrujete súhlas s anonymným používaním a uchovávaním cookies. Viac informácii

Súhlasím